تحریم شهروند کره شمالی توسط وزارت خزانه داری آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت خزانه داری آمریکا کیم سو ایل، مقام تجاری کره شمالی را که در ویتنام به سر می برد به دلیل نقض تحریم های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت از برنامه تسلیحاتی این کشور هدف تحریم قرار داد.

تحریم شهروند کره شمالی توسط وزارت خزانه داری آمریکا

به گزارش ، سیگال مندلکر، معاون اطلاعات اقتصادی و تروریسم وزارت خزانه داری آمریکا گفت: کیم سو ایل، مقام تجاری کره شاقتصادی که در ویتنام به سر می برد به دلیل نقض تحریم های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت از برنامه تسلیحاتی این کشور هدف تحریم نهاده شد.

مندلکر اضافه نمود کیم سو ایل به عنوان عاملی برای وزارت صنایع مهمات سازی کره شاقتصادی فعالیت می نموده است. وی اوایل سال 2019 اقدام به صادرات زغال سنگ، کنستانتره سنگ تیتانیوم و دیگر محصولات داخلی کره شاقتصادی نموده است.

کیم سو ایل کالای مختلفی را به کره وارد و از این کشور صادر می کرد و در تامین کشتی های مورد احتیاج برای صادرات و واردات کالا به کره شاقتصادی فعالیت می کرد.

این تبعه کره شاقتصادی همچنین مسئول صادرات کالا های ویتنامی به چین، کره شاقتصادی و دیگر کشور ها بوده است و از این طریق ارز خارجی مورد احتیاج دولت کره شاقتصادی را تامین می نموده است.

در پی این تحریم ها، تمامی اموال و دارایی کیم سو ایل، در آمریکا و اموالی که تحت اختیار شهروندان آمریکایی باشد، بلوکه شده و باید به دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا گزارش داده گردد.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 250

به "تحریم شهروند کره شمالی توسط وزارت خزانه داری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم شهروند کره شمالی توسط وزارت خزانه داری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید