تجویز یحیی گل محمدی برای تیم ملی: مربی ایرانی

به گزارش مجله سرگرمی، چه اشکالی دارد امکاناتی که به مربی خارجی می دهیم را در اختیار مربی ایرانی هم قرار بدهیم؟ مربیان ایرانی اگر مورد حمایت قرار بگیرند و امکانات لازم در اختیارشان باشد می توانند مثل کی روش نتیجه بگیرند.

تجویز یحیی گل محمدی برای تیم ملی: مربی ایرانی

نظر متفاوت یحیی:به مربی ایرانی اعتماد نمایند

جدایی کارلوس کی روش، یکی از سوژه های سوال از مربیان ایرانی است. یحیی گل محمدی که با پدیده نتایج درخشانی کسب نموده در این باره می گوید: کی روش 8 سال در ایران کار کرد و مثل هر مربی روزهای خوب و بد داشت. او تاثیرات مثبت خودش را گذاشت که می توان به اتحاد تیمی تیم ملی، ایجاد نظم و انضباط، سازمان دهی تیمی و .. اشاره نمود. ما دو دوره هم به جام جهانی رفتیم ولی در جام ملت های آسیا موفقیتی کسب نکردیم. در اینکه کی روش مربی بزرگی است شکی وجود ندارد و این مربی تاثیر مثبت خودش را در تیم ملی گذاشت.

یحیی گل محمدی در رابطه با اینکه سرمربی بعدی تیم ملی باید خارجی باشد یا ایرانی صحبت های جالبی انجام می دهد: من موافق استفاده از سرمربی خارجی با کیفیت هستم ولی تا چه زمانی می خواهیم به نیروهای خارجی دل ببندیم؟ برای آوردن مربی خارجی بزرگ و سرشناس باید هزینه سنگینی را متحمل شویم ولی این پول می تواند صرف تیم های پایه و بهبود ساختار فوتبال ایران و تیم ملی گردد. از طرفی شرایط مالی در ایران خوب نیست و با این وضعیت درست نیست که برای یک مربی خارجی هزینه کنیم. -

اتکا به مربیان داخلی، صحبت بعدی گل محمدی است: می توانیم به نیروهای داخلی تکیه کنیم و به مربی ایرانی دور بدهیم. چه اشکالی دارد امکاناتی که به مربی خارجی می دهیم را در اختیار مربی ایرانی هم قرار بدهیم؟ مطمئنا مربیان ایرانی اگر مورد حمایت قرار بگیرند و امکانات لازم در اختیارشان باشد می توانند مثل کارلوس کی روش نتیجه بگیرند. برای حل مسائل فوتبال مان، می توانیم هزینه کنیم و به جای اینکه پول زیادی صرف آوردن مربی خارجی کنیم، باید زیرساخت ها را درست کنیم.

اما صحبت های پایانی یحیی گل محمدی که باز هم به حضور مربی ایرانی در تیم ملی ارتباط دارد: زمان اعتماد به مربیان ایرانی رسیده است. ما سال ها است که در آسیا قهرمان نشده ایم و در جام ملت های 1996 با مایلی کهن به مقام سوم رسیدیم. این فدراسیون است که تصمیم می گیرد ولی من معتقدم که در این شرایط مالی، آوردن مربی خارجی اشتباه بزرگی است. نباید در این زمینه هزینه سنگینی انجام بدهیم، چون می توانیم به مربی ایرانی اعتماد کنیم.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 147

به "تجویز یحیی گل محمدی برای تیم ملی: مربی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجویز یحیی گل محمدی برای تیم ملی: مربی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید