بیت سعید: الجزیره یکی از بهترین تیم های آسیاست، مهم خوشحالی مردم خوزستان است نه گلزنی من

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم تیم استقلال خوزستان ملاقات تیمش مقابل الجزیره امارات در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را یکی از مهمترین ملاقاتهای گروه B این رقابت ها دانست.

بیت سعید: الجزیره یکی از بهترین تیم های آسیاست، مهم خوشحالی مردم خوزستان است نه گلزنی من

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، حسن بیت سعید در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - الجزیره امارات، گفت: ملاقات استقلال خوزستان - الجزیره یکی از مهم ترین بازی های گروه ماست. خدا را شکر سرنوشت صعود دست خودمان است. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به مرحله بعد صعود کنیم تا طرفداران مان شاد شوند.

وی اضافه نمود: الجزیره یکی از بهترین تیم های آسیاست، اما فکر می کنم آنها در چند ملاقات گذشته مرحله گروهی بدشانسی آوردند. آنها خط دفاعی خوبی دارند، اما ما باید هر طور که شده از آنها امتیاز بگیریم تا صعودمان را به دور بعد قطعی کنیم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا در ملاقات فردا پیروز به گلزنی خواهد شد یا خیر، گفت: مهم نیست که بیت سعید گل می زند یا بقیه مهم این است که استقلال خوزستان گل بزند و ببرد و از گروهش صعود کند تا مردم خوزستان شاد شوند.

بیت سعید اعلام نمود: ما به حمایت احتیاج داریم و امیدواریم که آنها فردا استادیوم را پر نمایند تا ما نیز بتوانیم بازی را ببریم و از گروه مان صعود کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 675

به "بیت سعید: الجزیره یکی از بهترین تیم های آسیاست، مهم خوشحالی مردم خوزستان است نه گلزنی من" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: الجزیره یکی از بهترین تیم های آسیاست، مهم خوشحالی مردم خوزستان است نه گلزنی من"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید