برانکو: استقلال 20 بازیکن گرفته، ما 3-4 بازیکن از دست داده ایم، از بازیکنانم انتقاد نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم انتقاد نمی کنم چون حداکثر توان خود را گذاشتند.

برانکو: استقلال 20 بازیکن گرفته، ما 3-4 بازیکن از دست داده ایم، از بازیکنانم انتقاد نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگران بیان نمود:وقتی پیروز نمی شویم، ناراحت می شویم اما لیگ، یک ماراتن است و سال گذشته هم با تیمی که سقوط کرد در هفته چهارم یک بر یک مساوی شدیم. البته هیچ انتقادی از بازیکنانم نمی کنم چون توان خود را گذاشتند. فقط در برخی صحنه ها آرامش کمی داشتند.

او ادامه داد: بازیکنان من حداکثر کوشش خود را کردند و این مهم است و نمی توانم ایرادی بگیرم. به آنها گفته ام گاهی می گردد بد بازی کرد و حتی گاهی می گردد که باخت اما باید تمام توان خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: من نمی توانم بابت عملکرد تیمم ناراضی و ناراحت باشم. فقط ناراحتی ام بابت این است که نبردیم و به خاطر ناراحتی هواداران مان که با تعداد زیاد آمدند و حمایت کردند، ناراحتم. ما همچنان ادامه می دهیم و هنوز شکست نخورده ایم و گل نخورده ایم. این را هم بدانید سپاهان هفت الی هشت بازیکن جدید جذب نموده است، استقلال هم 20 بازیکن جذب نموده و سایپا و پیکان هم بازیکنان جدیدی گرفتند اما ما سه چهار بازیکن مان را از دست دادیم اما باید صدر جدول باشیم.

برانکو ادامه داد: بازی که امروز میان تیم امیدهای پرسپولیس و تیم ذخیره های ما در جریان است به خاطر این برگزار گردیده که بازیکنان ذخیره فرصت این را داشته باشند که کوشش نمایند و برای رسیدن به ترکیب اصلی کاندیدا شوند. البته در موقعیت های خودش بازیکنان جوان هم این فرصت را دارند که به میدان بروند و بازی نمایند.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در مقابل تیم هایی که تدافعی بازی می نمایند دچار مشکل می گردد، گفت: همه تیم های دنیا وقتی مقابل حریفی بازی می نمایند که تاکتیک بسته ای را اتخاذ نموده است دچار مشکل می شوند و نمی توانند راهکاری را ارائه نمایند، این را هم در جام جهانی می توانستیم ببینیم. اینجاست که دیگر شانس های نصفه و نیمه گل با اهمیت می گردد چرا که به هر حال ضابطه بازی تغییر می نماید و تنها وظیفه ما این می گردد که کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره عملکرد الدوحیل در لیگ داخلی و مصاف هفته آینده تیمش برابر این تیم قطری، گفت: چند ماه است که گفته ام الدوحیل تیم بسیار خوبی است که هشت گل به العین زده است. تیمی که سال گذشته این شانس را داشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. در حال حاضر هم بهترین تیم آسیاست، همیشه می گویم کارمان با الدوحیل دشوار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که قصد ندارد تغییری در ترکیب و تاکتیک تیمش ایجاد کند، گفت: ما تا به حال با هر دو روش یعنی با یک هافبک و دو هافبک دفاعی بازی نموده ایم که در هر دو موفق بوده ایم.

برانکو در واکنش به سوالی درباره خشونت روی سکوهای تماشاگران، گفت: من نمی دانم و ارگان هایی هستند که در این زمینه تصمیم گیر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 13

به "برانکو: استقلال 20 بازیکن گرفته، ما 3-4 بازیکن از دست داده ایم، از بازیکنانم انتقاد نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: استقلال 20 بازیکن گرفته، ما 3-4 بازیکن از دست داده ایم، از بازیکنانم انتقاد نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید