بایرن مونیخ 3 - دورتموند 2؛ پنجمی جام فلیک هم از راه رسید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بایرن مونیخ فلیک یک جام دیگر را هم فتح کرد.

بایرن مونیخ 3 - دورتموند 2؛ پنجمی جام فلیک هم از راه رسید

به گزارش خبرنگاران، بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا و دی اف بی پوکال در فصل 20-2019 در چارچوب سوپرکاپ آلمان به مصاف دورتموند، نایب قهرمان بوندسلیگا رفت و توانست با کسب پیروزی 3-2، پنجمین جام فصل 20-2019 را کسب کند و حالا هانسی فلیک برای تکمیل شش گانه افسانه ای، فقط قهرمانی در جام باشگاه های دنیا را کم دارد. دورتموند با وجود جبران کردن اختلاف دو گله، در تکمیل کامبک خود ناکام ماند تا دست مردان فاوره از جام کوتاه بماند.

بایرن مونیخ فاتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان امروز در استادیوم آلیانتس آرنا و در ملاقات سوپرکاپ به مصاف بروسیا دورتموند نایب قهرمان بوندسلیگا رفت. بایرنی ها که فصل قبل توانسته بودند قهرمان چمپیونزلیگ شوند و اخیرا سوپرکاپ اروپا را نیز برابر سویا فتح کردند، چشم به جام پنجم خود در سال 2020 داشتند. بایرن در حالی به این بازی آمده بود که در بوندسلیگا شکست عجیب 4-1 را برابر هوفن هایم تجربه نموده بود. دورتموند هم در زمین آگسبورگ با نتیجه 2-0 شکست خورده بود.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و پس از یکی دو موقعیت نه چندان جدی، در دقیقه 18 به گل رسید. روی همکاری آلفونسو دیویس، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی، توپ در دهانه دروازه به تولیسو رسید تا او با یک بغل پا کار را تمام کند. 14 دقیقه بعد بایرن به دومین گل خود نیز دست پیدا کرد. این بار سانتر دیویس از سمت چپ را توماس مولر با پروازی بلند و ضربه سری تماشایی وارد دروازه دورتموند کرد تا حساب کار 2-0 گردد.

دقیقه 39 بازی دورتموند فاصله را به یک گل کاهش داد. طی یک رفت و برگشت توپ بیرون محوطه جریمه به ارلینگ هالند رسید. ستاره نروژی هم در سمت چپ خود یولیان براندت را صاحب توپ کرد تا شوت محکم این بازیکن به طاق دروازه بایرن بچسبد. نیمه اول در نهایت با رجحان 2-1 بایرن سرانجام یافت.

دورتموند که نیمه دوم را با انگیزه آغاز نموده بود دقیقه 55 به گل تساوی رسید. پاس عمقی دیلینی باعث شد تا ارلینگ هالند با نویر تک به تک شده و با یک ضربه پای چپ توپ را به گوشه دروازه بایرن بفرستد. به این ترتیب دورتموند بازی باخته را به تساوی کشاند. 4 دقیقه بعد هالند بار دیگر با نویر تک به تک شد اما این بار گلر بایرن پیروز تر عمل کرد و اجازه نداد برای بار سوم دروازه اش باز گردد.

بایرن دقیقه 83 به گل سوم دست یافت. یاشوا کیمیش از میانه زمین توپربایی کرد و به قلب دفاع دورتموند زد. یک و دوی او با لواندوفسکی باعث شد با گلر تک به تک گردد. ضربه اول او برگشت داده شد ولی توپ دوباره به خود او رسید و این بار توانست دروازه را باز کند. در نهایت این بازی با پیروزی 3-2 بایرن به اتمام رسید تا مونیخی ها پنجمین جام خود در سال 2020 را نیز کسب نمایند.

توضیح گل ها:

بایرن مونیخ 1-0 دورتموند؛ کورنتین تولیسو 18`: بایرن مونیخ با یک ضدحمله برق آسا به گل رسید. پاس خوب مولر، لواندوفسکی را صاحب توپ کرد و او هم تولیسو را صاحب موقعیت کرد. ضربه تولیسو ابتدا به تیر دروازه خورد اما در ادامه خودش توانست دروازه را باز کند.

بایرن مونیخ 2-0 دورتموند؛ توماس مولر 32`: سانتر دیدنی آلفونسو دیویس از پشت محوطه جریمه با ضربه سر توماس مولر همراه شد و کاری از دست ماروین هیتس بر نیامد.

بایرن مونیخ 2-1 دورتموند؛ یولیان برانت 39`: طی یک پاسکاری خوب، هالند توانست برانت را صاحب توپ کند و برانت پس از گریز از سد مدافعان بایرن مونیخ، با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه نویر کرد.

بایرن مونیخ 2-2 دورتموند؛ ارلینگ هالند 55`: پاس عمقی دقیق توماس دلینی، هالند را با نویر تک به تک کرد و مهاجم نروژی توپ را به آسانی وارد دروازه کرد.

بایرن مونیخ 3-2 دورتموند؛ یاشوا کیمیش 82`: گل سوم بایرن مونیخ به شکل عجیبی به ثمر رسید. روبرت لواندوفسکی پس از رسیدن به محوطه جریمه با پاسی خوب، کیمیش را در موقعیت گلزنی قرار داد. کیمیش به سوی دروازه شوت زد اما هیتس، ضربه او را دفع کرد. در ادامه کیمیش که پس از شوت، زمین خورده بود به سوی توپ پرتاب شد و توپ پس از برخورد به پای او به شکل عجیبی وارد دروازه دورتموند شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1246

به "بایرن مونیخ 3 - دورتموند 2؛ پنجمی جام فلیک هم از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ 3 - دورتموند 2؛ پنجمی جام فلیک هم از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید