بازدید 2 مربی پرسپولیس از استادیوم دوحه، شاگردان گل محمدی در هر 4 بازی سرخپوش شدند

به گزارش مجله سرگرمی، دو عضو کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس از استادیوم محل ملاقات این تیم مقابل التعاون عربستان بازدید کردند.

بازدید 2 مربی پرسپولیس از استادیوم دوحه، شاگردان گل محمدی در هر 4 بازی سرخپوش شدند

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دو عضو کادر فنی پرسپولیس یکشنبه شب از استادیوم محل برگزاری مسابقه ملاقات این تیم مقابل التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازدید نموده و بخش های مختلف را مورد آنالیز قرار دادند.

حمید مطهری و داود فنایی شب گذشته همراه با امیر علی حسینی در استادیوم شهر آموزش دوحه، محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کردند و از همه قسمت ها از جمله زمین چمن، سالن ها و رختکن دیدن کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این در ابلاغی اعلام نموده بود برای حفظ کیفیت چمن استادیوم های محل برگزاری مسابقات، تمرین قبل از مسابقه در استادیوم انجام نخواهد شد و تیم ها می توانند در یک زمان 15 دقیقه ای بدون استوک ورزشی در استادیوم و زمین چمن حضور پیدا نمایند.

حضور شب گذشته دو عضو کادر فنی پرسپولیس نیز بر این اساس صورت گرفت و دیگر اعضای تیم با توجه به برنامه هایی که برای تمرین و سایر مسائل در نظر گرفته بود، در استادیوم حضور پیدا نکردند.

همچنین بنابر اعلام علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه ای تیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با تنظیم جدول و ابلاغ آن به تیم های حاضر در رقابت ها، رنگ بندی لباس های تیم ها تا انتها مسابقات مرحله گروهی را معین کرد.

بر اساس جدول اعلام شده؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هر چهار بازی خود در مرحله گروهی، با لباس یک دست سرخ در زمین حضور پیدا خواهد نمود و دروازه بان هم مشکی پوش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1151

به "بازدید 2 مربی پرسپولیس از استادیوم دوحه، شاگردان گل محمدی در هر 4 بازی سرخپوش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 2 مربی پرسپولیس از استادیوم دوحه، شاگردان گل محمدی در هر 4 بازی سرخپوش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید