اکسپرس: بعید است ترامپ شخصا مسئولیت شکست در انتخابات را بپذیرد

به گزارش مجله سرگرمی، آدام هاگ، رئیس اندیشکده انگلیسی مرکز سیاست خارجی گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعید است شخصا مسئولیت هر نوع شکست در انتخابات میان دوره ای کنگره را بپذیرد.

اکسپرس: بعید است ترامپ شخصا مسئولیت شکست در انتخابات را بپذیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس، به گفته آدام هاگ، رئیس اندیشکده انگلیسی مرکز سیاست خارجی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعید است شخصا مسئولیت هر نوع شکست در انتخابات میان دوره ای کنگره را بپذیرد.

کارشناس سیاست خارجی این سخن را در حالی گفت که حزب دموکرات براساس نظرسنجی ها پیشتاز است. رای دهندگان آمریکایی آماده می شوند تا 435 عضو مجلس نمایندگان و 35 عضو سنا را در انتخابات میان دوره ای در روز سه شنبه انتخاب نمایند. هر دو مجلس اکنون در اختیار حزب جمهوریخواهان قرار گرفته است. نظرسنجی های ماه آخر نشان داد که رای دهندگان آمریکایی در حال رفتن به سمت جناح چپ سیاسی هستند و در ششم نوامبر آن ها ممکن است دموکرات ها را انتخاب نمایند تا نارضایتی خود را از دولت فعلی نشان دهند.

آدام هاگ به اکسپرس گفت،انتخابات میاندوره ای اغلب به عنوان همه پرسی برای رئیس جمهور تلقی می گردد و فرصتی برای رای دهندگان است تا در موضع خود تجدید نظر نمایند.

وی اضافه کرد: نشانه های کمی وجود دارد که ترامپ بخواهد شخصا مسئولیت شکست های انتخابات میان دوره ای را بپذیرد و با وجود این که فشار زیادی روی او است تا رفتارش را میانه رو کند، تجربه گذشته نشان داد که هر نوع تاثیر بر وی کوتاه مدت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 87

به "اکسپرس: بعید است ترامپ شخصا مسئولیت شکست در انتخابات را بپذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپرس: بعید است ترامپ شخصا مسئولیت شکست در انتخابات را بپذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید