انصار ی فرد: فرقی نمی کند در نیمه نهایی با استقلال رو به رو شویم یا تیمی دیگر، داوری بازی ما با شهرداری ماهشهر مسئله ای نداشت

به گزارش مجله سرگرمی، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که برای سرخپوشان تفاوت نمی کند در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال یا هر تیم دیگری بازی کنند.

انصار ی فرد: فرقی نمی کند در نیمه نهایی با استقلال رو به رو شویم یا تیمی دیگر، داوری بازی ما با شهرداری ماهشهر مسئله ای نداشت

به گزارش خبرنگاران از آبادان, محمدحسن انصار ی فرد بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر, گفت: بازی خوبی بود و ما مثل دیدارهای اخیر روی نوار پیروزی ماندیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و خداراشکر با همین روال برای قهرمانی جام حذفی حرکت می کنیم. همچنین در لیگ هم بالای جدول هستیم. واقعاً بچه ها خیلی خوب کار می کنند و خیلی راضییم که هواداران مان راضی هستند.

وی درباره اینکه آیا علاقه دارد که در نیمه نهایی با استقلال دیدار کنند, اشاره کرد: برای ما فرقی نمی کند و با هر تیمی که بازی کنیم باید پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض تیم میزبان به داوری شرح داد: داوری در این بازی مسئله ای نداشت. فیلم صحنه مشکوک به پنالتی را چند بار دیدم و رادوشوویچ اصلاً به بازیکن حریف برخورد نکرد. داوری در این بازی خوب بود.

انصاری فرد درباره مذاکره کنندگان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت مطالباتش نیز شرح داد: امروز آنها جلسه ای با برانکو داشتند و نتیجه را برای من ارسال کرده اند. صحبت های خوبی شده است و ان شاءالله به یک نتیجه خوب می رسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 665

به "انصار ی فرد: فرقی نمی کند در نیمه نهایی با استقلال رو به رو شویم یا تیمی دیگر، داوری بازی ما با شهرداری ماهشهر مسئله ای نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصار ی فرد: فرقی نمی کند در نیمه نهایی با استقلال رو به رو شویم یا تیمی دیگر، داوری بازی ما با شهرداری ماهشهر مسئله ای نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید