انبارلویی: وکیل الدوله ها امتیاز گرفتند ، نهاد های نظارتی مانع تخلف بعضی از نمایندگان شوند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سیاسی حزب موتلفه گفت: وکیل الدوله بودن بعضی از نمایندگان، توانست برای آن ها امتیازات خاصی را رقم بزند و از لحاظ قانونی هم برای این قبیل انتصابات منعی وجود ندارد.

انبارلویی: وکیل الدوله ها امتیاز گرفتند ، نهاد های نظارتی مانع تخلف بعضی از نمایندگان شوند

کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با خبرنگار احزاب خبرنگاران، پیرامون انتصابات نمایندگان اسبق مجلس در وزاتخانه های خاص، گفت: دو دیدگاه برای این انتصابات مطرح می گردد و نظر نخست آن است که نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به علت وجود تجربیات مختلف در دوران حضور در مجلس توانسته به وزارتخانه ها و هیئت مدیره شرکت ها راه پیدا کند و این خوش بینانه ترین حالت ممکن است.

وی با تأکید بر اینکه بعضی از نمایندگان از صندلی خود سوءاستفاده می نمایند، گفت: در مجلس گذشته نظاره گر آن بودیم که بخشی از نمایندگان در مجلس، حامی منافع دولت بودند و بعد از انتها مجلس دهم نیز، پیش حامیان خود برگشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: وکیل الدوله بودن بعضی از نمایندگان، توانست برای آن ها امتیازات خاصی را رقم بزند و ازلحاظ قانونی هم برای این قبیل انتصابات منعی وجود ندارد.

انبارلویی توضیح داد: البته در مجلس یازدهم شاهد هستیم که فرد درگذشته، استاندار یا وزیر بوده و طبیعی است که بعد از انتها دوره نمایندگی خود، از تجربیات وی در سازمان های مختلف استفاده گردد.

معاون سیاسی حزب موتلفه در مورد فساد های اقتصادی اتفاق افتاده توسط بعضی از نمایندگان مجلس دهم، بیان داشت: متأسفانه این افراد به صندلی مجلس و نمایندگی ملت آسیب های جدی وارد می نمایند و نهاد های نظارتی و کنترلی مجلس ازجمله دیوان محاسبات باید مانع این تخلفات شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1072

به "انبارلویی: وکیل الدوله ها امتیاز گرفتند ، نهاد های نظارتی مانع تخلف بعضی از نمایندگان شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: وکیل الدوله ها امتیاز گرفتند ، نهاد های نظارتی مانع تخلف بعضی از نمایندگان شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید