امضای 17میلیارد دلار قرارداد واردات اقلام های تک از آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نگوین ژوان فوک، نخست وزیر ویتنام، گفت که در طول دیدارش از نیویورک قراردادهایی به ارزش 15 تا 17 میلیارد دلار را برای واردات کالا و خدمات آمریکایی به امضا خواهد رساند که عمده آن خدمات و کالاهای با تکنولوژی بالا هستند.

امضای 17میلیارد دلار قرارداد واردات اقلام های تک از آمریکا

فوک به در ضیافت شام یک عضو اتاق بازرگانی آمریکا گفت: ویتنام واردات کالاها و خدمات با تکنولوژی بالا را از امریکا افزایش می دهد و در این دیدار توافقات و قرارداد های مهم زیادی به امضا خواهد رسید.

فوک که قرار است در انتها دیدار سه روزه خود از آمریکا با دونالد ترامپ دیدار کند شرح بیشتری در باره این معاملات ارائه نکرد.

مدیر اجرایی ارشد بخش قدرت جنرال الکتریک در این ضیافت شام گفت شرکت جنرال الکتریک قرارداد تجاری جدیدی به ارزش 6 میلیارد دلار با ویتنام منعقد خواهد نمود اما جزئیاتی در این زمینه ارائه نکرد.

اظهارات فوک بعد از این انجام شد که رابرت لاتایزر، نماینده تجاری آمریکا نگرانی خود را در خصوص افزایش شدید حجم تجارت با ویتنام ابراز کرد و گفت این چالشی جدید برای این دو کشور است و انتظار دارم فوک در حل و فصل این موضوع به ما یاری کند.

لایتایزر گفت: افت اخیر حجم تجارت دو کشور در حالی است که در طول دهه گذشته حجم تجارت بین دوکشور از 7 میلیارد به نزدیک 32 میلیارد افزایش یافته است.

این دو کشور می کوشند با افزایش همکاری های تجاری، در مقابل نفوذ رو به رشد چین در تجارت آسیا ایستادگی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 532

به "امضای 17میلیارد دلار قرارداد واردات اقلام های تک از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای 17میلیارد دلار قرارداد واردات اقلام های تک از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید