اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، اتفاقات پیرامون انتخابات هیئت فوتبال استان تهران هر روز با حواشی جدیدی همراه است.

اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با وجود اینکه زمان برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران چند بار عقب افتاد و اتفاقات زیادی در این بین به وقوع پیوست، اما حواشی اتفاق افتاده درباره این اتفاقات هر روز وارد ابعاد جدیدتری شده و رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. در جدیدترین اقدامی که اتفاق افتاده، حاشیه هایی درباره هیئت فوتبال شهرستان ورامین به راه افتاده که به نظر می رسد این موضوع باعث خواهد شد تا حواشی وارد فضای تازه تری گردد.

موضوع از این قرار است که در تاریخ 28 شهریور سال گذشته و به دلیل جنجال هایی که رئیس سابق هیئت فوتبال ورامین به وجود آورده بود تغییراتی در این هیئت رخ داد. حمیدرضا تات حصاری رئیس سابق هیئت فوتبال ورامین که دو بار از سمت خود استعفا نموده بود، اما با آن مخالفت شد در استعفای سوم از سمت خود کنار رفت. بعد از آن مرتضی نامجو به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال ورامین از طرف ریاست اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان معرفی و مشغول به کار شد که اخیراً در نامه ای که حبیب الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران برای فرماندار ورامین ارسال نموده، مدیریت او غیر قانونی تلقی و مسابقات هم غیرمجاز عنوان شده است!

مرتضی نامجو در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: 28 شهریور سال گذشته حکم بنده توسط ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به عنوان رئیس هیئت فوتبال این شهرستان صادر شد. تصویر فوق طی چندین نامه به ریاست محترم هیئت فوتبال تهران آقای شیرازی ارسال شد و در دبیرخانه آن هیئت نیز ثبت شد. اینجانب به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال معرفی شدم، اما هیچ پاسخی از سوی هیئت فوتبال تهران به این نامه ها داده نشد. حتی اگر با سمت من مخالف بودند هم هیچ نامه ای در این باره به ما ارسال نشد. این در حالی است که طبق قانون، ریاست هیئت فوتبال شهرستان ها به صورت انتصابی نه انتخابی با نظر اداره کل ورزش و جوانان شهرستان معرفی می گردد.

وی ادامه داد: حتی اگر با انتخاب من مخالف بودند هم هیچ پاسخی از سوی هیئت فوتبال استان تهران به دست ما نرسید و ما هم بر همین اساس کار خود را انجام دادیم، به طوری که اداره ورزش و جوانان ورامین ضمن رضایت از عملکرد ما پیگیر امورات بود، اما در روزهای قبل و در حالی که به زمان انتخابات هیئت فوتبال تهران نزدیک می شویم آقای شیرازی نامه ای به فرماندار ورامین ارسال نموده و مدیریت بنده را غیرقانونی دانسته است! او حتی اعلام داشته که مسابقات برگزار شده هم غیرقانونی است و باید باطل گردد! به نظر من مسئولان امر، قانونی یا غیرقانونی بودن ریاست آقای شیرازی را آنالیز نمایند، چرا که آقای گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بارها اعلام داشته ریاست هیئت فوتبال تهران غیرقانونی است.

نامجو اضافه کرد: حتی در این مورد مکاتباتی هم با آقای نبی انجام شد. به نظر من حمایت های آقای شیرازی از مدیر قبلی شائبه برانگیز است، چرا که انتخابات هیئت فوتبال استان تهران نزدیک است و شاید او روی همین یک رأی هم حساب نموده است، وگرنه چطور به مکاتبات ما در این چند ماه پاسخ نداده و حالا برای فرمانداری نامه زده است؟ این در حالی است که اگر مکاتبه ای هم قرار است انجام گردد باید با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام گردد نه با فرمانداری!

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ورامین گفت: با شرایط موجود در شهرستان ها، بنده و اعضای محترم هیئت فوتبال بدون هیچ چشمداشتی تمام کوشش مان را نموده ایم تا مسابقات به نحو مطلوب انجام گردد و ریاست اداره ورزش و جوانان ورامین نیز از عملکرد مجموعه هیئت فوتبال راضی بوده و حمایت های زیادی هم داشته است. در پایان چنانچه فعالیت بنده غیرقانونی باشد آمادگی آن را دارم که به فرد اصلح و مورد وثوق آقای شیرازی این مسئولیت واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1146

به "اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید