اعلام آمادگی روسیه برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس اعلام یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه روسیه، مسکو به دنبال تشدید تنشها در قدس شرقی آماده شرکت در یک نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه در هر زمان بوده و این شرایط در مذاکرات بعدی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل مطرح خواهد شد.

اعلام آمادگی روسیه برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ما آماده برگزاری نشست در سطح وزیران هستیم و فعالانه از این ایده حمایت می کنیم. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل به زودی به مسکو می آید و برگزاری این نشست را هماهنگ می نماید. ما همیشه به او می گوییم بگذار ما برای سازماندهی این نشست کوشش کنیم در حالی که مساله وابسته به آماده بودن آمریکایی ها و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا است و سرگئی ویکتوروویچ لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه آماده شرکت در یک چنین نشستی در هر زمان است.

این منبع تاکید نمود: مطمئنا تحولات قدس شرقی در نشست لاوروف و گوترش که برای فردا چهارشنبه در شهر مسکو برنامه ریزی شده مطرح خواهد شد.

کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه متشکل از آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اتحادیه اروپا است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1669

به "اعلام آمادگی روسیه برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی روسیه برای شرکت در نشست کمیته چهارجانبه خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید