اسپالتی خبر بازگشت خود به سری A را تکذیب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی زنیت سن پترزبورگ با اعلام اینکه میخواهد در روسیه بماند شایعه بازگشتش به ایتالیا را تکذیب کرد.

اسپالتی خبر بازگشت خود به سری A را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، لوچیانو اسپالتی، سرمربی زنیت سن پترزبورگ روسیه خبر بازگشتش به سری A ایتالیا در تابستان پیش رو برای سرمربیگری تیم های میلان یا رم را تکذیب کرد. وی که در سال 2009 رم را به مقصد زنیت ترک کرد در این روزها اخباری مبنی بر بازگشتش به ایتالیا در روزنامه های ورزشی این کشور به چاپ رسیده و حتی جانشینی احتمالی وی به جای ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی فعلی اینتر نیز مطرح شده است.

حتی با وجود اینکه بعضی معتقدند این سرمربی 54 ساله می تواند جانشین اورلیو آندراتزولی، سرمربی موقت رم گردد که پس از اخراج زدنک زمان، راهنمایی جالوروسی را برعهده گرفته است اما او مطرح کرد قصد ندارد روسیه را ترک کند.

اسپالتی به شبکه تلویزیونی Sky Sport ایتالیا گفت: در زنیت می مانم. حتی اگر این باشگاه بخواهد از شر من خلاص گردد در این تیم می مانم. آلگری را در میلان و آندراتزولی را در رم می بینم، به نظر من این 2 مربی گزینه های خوبی برای ابقا شدن در پست شان هستند و می توانند راهنمایی این تیم ها را برای فصل آینده نیز همچنان برعهده داشته باشند.

زنیت در حال حاضر پس از گذشت 25 هفته از لیگ برتر فوتبال روسیه در مکان دوم جدول رده بندی واقع شده است و با تیم صدرجدولی زسکا مسکو روسیه تنها 4 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 297

به "اسپالتی خبر بازگشت خود به سری A را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی خبر بازگشت خود به سری A را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید