استقلال یک مربی ایرانی می خواهد، شفر مزیتی بر مربیان ایرانی نداشت

به گزارش مجله سرگرمی، احمد کعبیان پور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: همواره این سوال برایم مطرح بود که چرا استقلال در فصل گذشته این قدر فراز و نشیب داشت. این همه نوسان اصلاً برای یک تیم حرفه ای مناسب نیست. چرا تیمی که یکی از قطب های فوتبال ایران است باید این همه روز بد و خوب داشته باشد.

استقلال یک مربی ایرانی می خواهد، شفر مزیتی بر مربیان ایرانی نداشت

وی در ادامه بیان داشت: البته پاسخ این سوال بسیار روشن است. پاسخ این است که مربی تیم روی کارش تمرکز نداشت.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: من بارها در تمرینات استقلال حضور یافتم و نحوه تمرین دادن شفر را دیده بودم. با جرأت می گویم تمرینات او هیچ مزیتی بر تمریناتی که مربیان ایرانی می دهند نداشت. حتی مدیریت او در زمین و زمان مسابقه هم برتر از مربیان ایرانی نبود. شفر یک مربی معمولی در سطح مربیان ایرانی بود با این شرح که حتی به خلق و خوی بازیکنان ایرانی هم آشنا نبود.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: الان که زمان انتخاب مربی است، باشگاه یا باید یک مربی با سطح بسیار بالا بیاورد که با خلق و خوی بازیکنان ایرانی هم آشنا باشد، یا در غیر این صورت مربی ایرانی انتخاب کند.

کعبیان پور توضیح داد: اگر قرار باشد یک مربی ایرانی راهنمایی استقلال را بر عهده بگیرد، این اتفاق باید برای مربی با تجربه ای بیفتد.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به احتمال سرمربیگری مجیدی بیان داشت: همانطور که آمدن به استقلال برای منصوریان و سرمربی شدن قلعه نویی و دایی در تیم ملی زود بود، همانطور هم امروز حضور فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی در استقلال زود است.

کعبیان پور تاکید نمود: این انتخاب با ریسک بزرگی همراه خواهد بود. مجیدی از سرمایه های باشگاه است که حتماً در آینده نیمکت استقلال به او خواهد رسید، اما این اتفاق امروز برای او خیلی زود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 215

به "استقلال یک مربی ایرانی می خواهد، شفر مزیتی بر مربیان ایرانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک مربی ایرانی می خواهد، شفر مزیتی بر مربیان ایرانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید