آیا قالیشویی برای مبارزه با ویروس کرونا ضروری است؟

به گزارش مجله سرگرمی، هر دو مرکز کنترل بیماری ها و سازمان بهداشت جهانی اهمیت وجود محیطی تمیز و ضد عفونی را برای یاری به کنترل شیوع ویروس کرونا (COVID-19) نشان داده اند.

آیا قالیشویی برای مبارزه با ویروس کرونا ضروری است؟

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، هر دو مرکز کنترل بیماری ها و سازمان بهداشت جهانی اهمیت وجود محیطی تمیز و ضد عفونی را برای یاری به کنترل شیوع ویروس کرونا (COVID-19) نشان داده اند. همچنین به طور خاص تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه ها و اماکن مختلف اعم از منازل، محل کار، مساجد، حسینیه ها و ... را توصیه می کنند.

بنابراین از آن جایی که سلامتی و ایمنی شما و خانواده تان، اولویت اصلی ما در قالیشویی توحید است و همچنین می دانیم که درک نحوه مبارزه با شیوع بیماری بسیار مهم است، در این مقاله می خواهیم با یاری به شما مفهوم تمیز کردن عمیق و ضدعفونی کردن فرش را در مبارزه با ویروس کرونا آنالیز کنیم.

چه تفاوتی بین تمیز کردن معمولی، تمیز کردن عمیق و ضد عفونی کردن وجود دارد؟

مهم ترین نکته این است که تمیز کردن معمولی یا شست و شوی دستی فرش، باعث از بین رفتن میکروب ها شامل باکتری ها، ویروس ها یا قارچ ها نمی گردد. اما دقت کنید که اگرچه فرایند تمیز کردن معمولی میکروب ها را از بین نمی برد، اما همچنان یک مرحله حیاتی در فرایند تمیز کردن عمیق است زیرا از بین بردن آلودگی ها و بقایای مواد در مرحله اول (تمیز کردن معمولی) باعث می گردد شوینده ها و یا روش هایی که میکروب ها را از بین می برند، کارآیی بیشتری داشته باشند.

از طرف دیگر در روش های ضد عفونی کردن از مواد و شوینده هایی استفاده می گردد که با از بین بردن میکروب ها کار می کنند. این فرایندها لزوماً فرش های کثیف را تمیز نمی کنند، اما با از بین بردن میکروب های موجود در فرش (پس از تمیز کردن معمولی) می توانند خطر گسترش عفونت را بیشتر کاهش دهند. ضد عفونی کننده ها حداقل 99.9٪ باکتری ها را کاهش می دهند.

علاوه بر این، مواد گندزدای مورد استفاده ما در قالیشویی تجریش نظیر محلول های آنتی باکتریال می توانند طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و کپک های فرش را از بین ببرند.

چگونه در حین تمیز کردن عمیق، فرش را ضد عفونی می کنید؟

ما در قالیشویی فرشته برای تمیز کردن عمیق فرش ها، بسته به احتیاج از روش های مختلف زیر استفاده می کنیم:

افشانه: تکنسین ها با خیس کردن فرش شما کار را شروع می کنند. مخلوطی از محلول های تمیز کننده و آب را به عمق الیاف فرش وارد می کنند تا باعث نرم و شل شدن آلودگی ها گردد. فرمول های مختلفی برای تمیز کردن اولیه فرش وجود دارد که متناسب با فرش شما انتخاب می شوند.

شوینده های آنتی باکتریال: استفاده از شوینده ها و شامپوهای آنتی باکتریال به تکنسین های ما این امکان را می دهد تا سطح فرش را به طور کامل با محلول ضد عفونی کننده بپوشانند. پس از استفاده از این محلول ها، نیروها اجازه می دهند فرش خشک گردد تا از اثربخشی آن اطمینان حاصل کنند.

پاک کردن: پاک کردن به تکنسین های ما این امکان را می دهد تا مناطق خاصی را هدف قرار دهند. به این ترتیب از بین بردن میکروب ها به صورت هدفمند انجام می گردد. برای این منظور ابتدا محلول آنتی باکتریال استفاده می گردد، 10 دقیقه اجازه داده می گردد تا در فرش ساکن بماند و سپس برای حداکثر اثرگذاری از روی فرش پاک می گردد.

اسکراب: قدم بعدی مالش فرش است. در قالیشویی تجریش برس های چرخان دستگاه های مکانیزه الیاف فرش را تحریک می کنند تا خاک را شل نموده و به سمت سطح فرش بلند کنند. این امر همچنین به بالا آوردن الیاف فرش یاری می نماید و باعث می گردد فرش مانند روز اول نرم و راحت گردد.

مکش: قسمت آخر تمیز کردن فرش مکش است. دستگاه های مکانیزه تمیز کننده فرش ما در قالیشویی نیاوران از مکش خلا قدرتمند برای از بین بردن تمام آب های آلوده استفاده می کنند و فرش شما را تمیز و تازه نگه می دارند. همانطور که آب از فرش شما خارج می گردد، تمام آلودگی ها را نیز با خود می برد. مکش قدرتمند دستگاه های خشک کن قالیشویی فرشته همچنین به خشک شدن سریع فرش ها نیز یاری می کنند.

تکنسین های قالیشویی ما چگونه از COVID-19 محافظت می کنند؟

ما متوجه هستیم که اجازه دادن به ورود افراد به خانه یا محل کار شما جهت انجام خدمات مختلف قالیشویی یا مبل شویی و موکت شویی ممکن است باعث نگرانی تان گردد. اما تعهد قالیشویی فرشته به شما این است که ابتدا کلیه توصیه های سازمان بهداشت جهانی را دنبال کنیم.

تکنسین ها و کارمندان ما ملزم به رعایت توصیه های زیر هستند:

  • تکنسین ها از دستورالعمل های CDC برای شستن دست، استفاده از ضد عفونی کننده دست و تمام اقدامات بهداشتی توصیه شده پیروی می کنند.
  • با توجه به لزوم رعایت فاصله اجتماعی، تکنسین های ما فاصله 6 فوت (1 متر و 82 سانتی متر) از مشتریان خود را حفظ می کنند.
  • ما به طور مکرر تمام تجهیزات خود را با مواد ضد عفونی کننده حرفه ای و مورد تایید EPA تمیز و ضد عفونی می کنیم.
  • تکنسین های ما از چکمه، دستکش و ماسک استفاده می کنند.

قالیشویی فرشته در زمان شیوع کرونا نیز در خدمت شماست

تکنسین های حرفه ای ما در قالیشویی در نیاوران جهت از بین بردن میکروب ها و ویروس ها نظیر کرونا ویروس از فرش با استفاده از انواع شوینده های آنتی باکتریال متناسب با فرش های شما، عملیات شستشوی عمیق فرش را انجام خواهند داد تا علاوه بر عدم آسیب رسانی به بافت و رنگ فرش، آن ها را به طور حرفه ای و عمیق پاکسازی کنند.

جمع بندی و نتیجه گیری

از آن جایی که فرش ها محل مناسبی برای ورود انواع میکروب ها، خصوصا ویروس کرونا است، بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی و تمیز کردن عمیق فرش ها در زمان شیوع ویروس کرونا، می تواند محیطی سالم، ایمن و پاکیزه را برای شما فراهم نماید. ما در قالیشویی تجریش به شما اطمینان دهیم که برای یاری به شما در این امر حاضریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1487

به "آیا قالیشویی برای مبارزه با ویروس کرونا ضروری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا قالیشویی برای مبارزه با ویروس کرونا ضروری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید