آژانس اطلاعاتی آلمان اتهامات آمریکا علیه چین درباره شیوع کرونا را قبول ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، گزارش اطلاعاتی ارائه شده به وزیر دفاع آلمان به این نتیجه گیری رسیده که اتهامات آمریکا کوشش عمدی برای منحرف کردن توجه عمومی از ناکامی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور است.

آژانس اطلاعاتی آلمان اتهامات آمریکا علیه چین درباره شیوع کرونا را قبول ندارد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

در گزارش اطلاعاتی آلمان نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر اینکه منشا ویروس کرونا در یک آزمایشگاه چینی بوده، تردید وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این گزارش همچنین آمده که این اتهامات کوششی برای منحرف کردن توجه از شکست آمریکا در کنترل این بیماری ویروسی است.

نشریه در اشپیگل امروز (19 اردیبهشت) نوشت، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه گفته بود که شواهدی کافی و محکم دارد که کروناویروس از یک لابراتوار چینی نشت نموده اما در عین حال نتیجه گیری آژانس های اطلاعاتی آمریکا را که این مساله دست ساز بشر نیست، زیر سوال نبرد.

اشپیگل همچنین نوشت، آژانس جاسوسی آلمان از اعضای ائتلاف اطلاعاتی موسوم به پنج چشم تحت رهبری آمریکا خواسته تا شواهدی را برای پشتیبانی از این اتهام مطرح شده از سوی دولت واشنگتن ارائه نمایند. هیچ یک از اعضای این ائتلاف شامل ایالات متحده، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزیلند نمی خواستند از این ادعا از سوی پامپئو حمایت نمایند.

گزارش اطلاعاتی ارائه شده به وزیر دفاع آلمان به این نتیجه گیری رسیده که اتهامات آمریکا کوشش عمدی برای منحرف کردن توجه عمومی از ناکامی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور است.

ترامپ گفته که شواهدی دارد که منشا این ویروس احتمالا از یک آزمایشگاه چینی است اما به جزئیات آن اشاره ننموده است.

بر اساس آمارهای خبرگزاری رویترز و پیغام های کاخ سفید و مقام های ایالتی تا روز پنجشنبه، تعداد مرگ ها ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده 75 هزار تن شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1000

به "آژانس اطلاعاتی آلمان اتهامات آمریکا علیه چین درباره شیوع کرونا را قبول ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس اطلاعاتی آلمان اتهامات آمریکا علیه چین درباره شیوع کرونا را قبول ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید