آمریکا خواهان میانجیگری در مذاکرات بین آتن و وام دهندگان بین المللی شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: وزارت دارایی یونان گفت که ایالات متحده آمریکا خواهان میانجیگری در مذاکرات بین آتن و وام دهندگان بین المللی شامل صندوق بین المللی پول، بانک مرکزی اروپا و اتحادیه اروپا شده است.

آمریکا خواهان میانجیگری در مذاکرات بین آتن و وام دهندگان بین المللی شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپاتنیک، وزارت دارایی یونان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای تاکید نمود که آمریکا تمایل خود را برای میانجیگری در مذاکرات بین یونان و وام دهندگان بین المللی اعلام نموده است.

در این بیانیه آمده است: مقام های رسمی آمریکا تاکید نموده اند که دولت آمریکا می خواهد نقش یک میانجیگر صادق را ایفا نمایند تا مذاکرات یونان و وام دهندگان بین المللی، هر چه زودتر به نتیجه برسد.

بیانیه وزارت دارایی یونان پس از آن منتشر شده است که یانیس واروفاکیس وزیر دارایی یونان طی روزهای 5 و 6 آوریل با مقام های ارشد وزارت دارایی خزانه داری آمریکا و همچنین کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول در واشنگتن دیدار و مصاحبه نموده است.

لاگارد پس از این دیدار تاکید نمود که صندوق متعهد به ادامه همکاری با مقام های یونان است تا این کشور بحران زده بار دیگر به جهت رشد و رونق مالی بازگردد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 326

به "آمریکا خواهان میانجیگری در مذاکرات بین آتن و وام دهندگان بین المللی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا خواهان میانجیگری در مذاکرات بین آتن و وام دهندگان بین المللی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید