آزمون: نباید مقابل کامبوج تمرکزمان را از دست بدهیم

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم تیم ملی ایران می گوید او و همبازیانش برای کسب 3 امتیاز باید با تمرکز بالا برابر کامبوج قرار بگیرند.

آزمون: نباید مقابل کامبوج تمرکزمان را از دست بدهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج اظهار کرد: شاید بازی سختی برای ما نباشد اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم چرا که سه امتیاز این بازی برای ما مهم است. مساوی بحرین و عراق برای ما خوب بود و باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم تا با یک بازی هجومی سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ درباره آمادگی در خط حمله تیمش و تمجید علی دایی از او تاکید نمود: این که انتظارات بالا رفته هم بد و هم خوب است. این موضوع اعتماد به نفس من را بالا می برد که مردم من را دوست دارند و از جهتی مانند جام دنیای می گردد که کسی تاکتیک تیم را نمی داند و مسائل زیادی پیش می آید.

او ادامه داد: علی دایی الگوی من است و همواره احترام خاصی برای او قائل هستم. الان من رقابت سالمی دارم و علی دایی رکوردهایی دارد که من با انگیزه بالایی برای رسیدن به آن ها بازی می کنم. خوشحالم که آقای دایی و مهدوی کیا از من حمایت کردند. این دو بزرگان آسیا هستند و آقای دایی هم گلزن اول فوتبال ملی دنیا است و باید پای او را از طلا بسازیم. اگر او در جای دیگری متولد شده بود اکنون بیش از این ها به او بها می دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 467

به "آزمون: نباید مقابل کامبوج تمرکزمان را از دست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: نباید مقابل کامبوج تمرکزمان را از دست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید