آخرین جزئیات از هتلینگ بیمارستان های تأمین اجتماعی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی درباره هتلینگ بیمارستان های این سازمان توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از هتلینگ بیمارستان های تأمین اجتماعی

فوزیه طباطبائی زواره مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی در گفت وگو با ، درباره هتلینگ بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: پروژه هتلینگ بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی از سال 94 شروع شده و در بعضی از مراکز به اتمام رسیده است.

وی اضافه نمود: هدف از هتلینگ افزایش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان های تأمین اجتماعی است که در محورهایی مانند تأسیسات و تجهیزات ساختمانی، خدمات رفاهی و بهداشتی اجرا می گردد.

مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی گفت: در نظام تحول سلامت به هتلینگ بیمارستان ها اشاره شده که یک رویکرد مهمان پذیر است و بیمار را از لحاظ عاطفی حمایت می نماید تا در مدتی که بیمار در بیمارستان بستری است، آسایش لازم را داشته باشد.

طباطبائی زواره با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی 70 مرکز ملکی دارد که باید هتلینگ در آن ها اجرا گردد، توضیح داد: فاز اول هتلینگ بیمارستانی در 15 تا 20 مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی اجرا شده و فاز دوم آن نیز در حال اجرا است.

مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی گفت: بیمارستان های لبافی نژاد، شهریار، شریعت رضوی، لواسانی، کاشانی و ... از جمله بیمارستان هایی هستند که طرح هتلینگ در آن ها در حال اجراست، اما به دلیل اینکه نمی توانیم بیمارستان ها را تعطیل کنیم تا ساخت و ساز را انجام دهیم، زمان انتها اجرای پروژه هتلینگ در این بیمارستان ها تعیین نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 650

به "آخرین جزئیات از هتلینگ بیمارستان های تأمین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از هتلینگ بیمارستان های تأمین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید