کاوش در مراکز خرید برتر تورنتو

به گزارش مجله سرگرمی، تورنتو، کلانشهر پرجنب و جوش کانادا، مقصدی فوق‌العاده برای طرفداران خرید است. این شهر میزبان برخی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید در سراسر کشور است که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. از مراکز خرید مدرن و لوکس گرفته تا محله‌های سنتی و قدیمی، تورنتو همه چیز را برای رفع نیازهای خریداران دارد. در این مطلب، به معرفی ده مورد از برترین مراکز خرید این شهر می‌پردازیم.

کاوش در مراکز خرید برتر تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ایتون سنتر تورنتو (Eaton Center Toronto)

ایتون سنتر تورنتو (Eaton Centre Toronto)، سومین مرکز خرید بزرگ کانادا، در قلب پرجمعیت‌ترین شهر این کشور قرار دارد. این مرکز پرجنب و جوش با بیش از 250 فروشگاه و جذب سالانه بیش از 50 میلیون بازدیدکننده، یکی از پربازدیدترین مراکز خرید آمریکای شمالی محسوب می‌شود. دسترسی آسان به این مرکز از طریق شبکه زیرزمینی PATH، آن را به مقصدی بی‌رقیب برای خرید تبدیل کرده است.

ایتون سنتر مقصدی بی رقیب برای خرید است که در قلب پرجمعیت ترین شهر کانادا، تورنتو قرار گرفته و بیش از 250 فروشگاه دارد. این مرکز پرجنب و جوش هر ساله بیش از 50 میلیون بازدیدنماینده را به خود جذب می نماید و در میان پیروز ترین و پربازدیدترین مراکز خرید آمریکای شمالی قرار می گیرد. ایتون اولین مرکز خرید واقع در کانادا بود که برای اولین بار میزبان فروشگاه های مطرح و لوکس Nordstrom و Saks Fifth Avenue شد. از آنجا که این مرکز خرید در جنوب غربی خیابان های yonge و Dandast واقع شده است، دسترسی به آن بسیار راحت است و چیزی که دسترسی به اینجا را بسیار راحت تر می نماید، اتصال به شبکه زیرزمینی PATH است که در سرمای منفی 50 درجه یا در بارش های سنگین کانادا، می توانید بی دغدغه خود را به وسیله این راه زیرزمینی به اینجا برسانید. یک فودکورت بزرگ و چندین رستوران هم در این مرکز خرید قرار دارند که می توانید بعد از خرید در آنها غذاهای خوشمزه میل کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Yonge St 220 , Toronto, ON M5B 2H1, Canada

ساعات کاری: 10AM-9:30PM

وب سایت: www.cfshops.com

شِروِی گاردِنز (Sherway Gardens)

شروی گاردنز (Sherway Gardens)، مرکز خرید لوکس و مجللی است که در محل شهر سابق اتوبیکوک قرار گرفته است. این مرکز خرید اخیراً توسعه یافته و تقریباً به دو برابر مساحت قبلی خود رسیده است. شروی گاردنز میزبان برندهای معتبری همچون Sporting Life، Hudson's Bay، Saks Fifth Avenue و Nordstrom است و امکانات متنوعی از جمله پارکینگ‌های سه طبقه، مراکز ماساژ و رستوران‌ها را ارائه می‌دهد.

این مرکز خرید بزرگ، در محل شهر سابق اِتوبیکوک (Etobicoke) قرار گرفته و مرکزی لوکس و مجلل است که برندهای Sporting Life، Hudsons Bay، Saks Fifth Avenue و Nordstrom در آن نمایندگی دارند. این پاساژ اخیراً توسعه پیدا کرد و تقریباً به دو برابر مساحت قبلی اش رسید. تنها در بخش شمالی این مرکز 200 فروشگاه اضافه شدند و در میان آنها برندهای مطرح Saks Fifth Avenue و Sporting Life هم دیده می شدند. سه پارکینگ 3 طبقه، مراکز ماساژ و 3 رستوران از دیگر چیزهایی بودند که در خلال توسعه شروی گاردنز به آن اضافه شدند. مهم تر از همه اینها، فروشگاه بسیار بزرگ Nordstrom بود که به بخش جنوبی این مرکز اضافه شد. در شروی گاردنز، فروشگاه های پوشاک و اکسسوری با کالاهایی مناسب برای تمام سنین عرضه می شوند. علاوه بر اینها، فروشگاه های عرضه نماینده لوازم دکوری منزل، محصولات پوست و زیبایی مثل سفورا، لوازم الکترونیکی و بازی های کامپیوتری هم در این مرکز وجود دارند. دو فودکورت بزرگ در این مرکز خرید دیده می شوند که فودکورت دوم بعدها به مجموعه اضافه شد و فضای روشن و بسیار راحتی دارد. وقتی در صندلی های این فودکورت می نشینید به تمام طبقات پایین شروی گاردنز اشراف دارید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: The West Mall 25 , Etobicoke, ON M9C 1B8, Canada

ساعات کاری: 10AM-9PM

تلفن: 14166211070+

وب سایت:www.cfshops.com

یورک ویل ویلِج (Yorkville Village)

یورک ویل ویلج (Yorkville Village) یک مرکز خرید، غذاخوری و در واقع یک مرکز سبک زندگی است که در محله پررفت و آمد Bloor-Yorkville واقع شده است. این مرکز که قبلاً یک پاساژ معمولی بود، اکنون پس از یک بازسازی اساسی، مشتاقان خرید و هیجان را به خود جذب می‌کند. فروشگاه‌های متنوع پوشاک و اکسسوری، رستوران‌ها و فروشگاه مواد غذایی Whole Foods از جمله جاذبه‌های این مرکز هستند.

جایی که قبلاً آن را به نام Hazelton Lanes می شناختند، اکنون یک مرکز خرید، غذاخوری و در واقع یک مرکز سبک زندگی است که در همهمه منطقه پر رفت و آمد Bloor-Yorkville قرار گرفته؛ منطقه ای که به مراکز خریدش معروف است. اینجا که قبلاً یک پاساژ معمولی و در یک طبقه بود، حالا در یک بازسازی اساسی به محلی تبدیل شده که مشتاقان خرید و هیجان را به خود جذب می نماید. مواد غذایی با برترین کیفیت در فروشگاه Whole Foods به فروش می رسند و آخرین مد و تِرِندهای بسیاری از برندهای مطرح پوشاک و اکسسوری در فروشگاه های متنوع آن عرضه می شوند. اینجا بعلاوه شماری از نفیس ترین آثار هنرمندان و جشنواره ها و فستیوال ها را در شاخه های مختلف مثل هنر و صنعتِ مد میزبانی می نماید. برنامه های توسعه این مرکز بعد از خریدن آن به وسیله کمپانی معروف First Capital Realty رخ داد. این کمپانی حدود 600 میلیون دلار برای توسعه این مرکز هزینه کرد و آن را به شکل امروزی اش رساند. اینجا را نمی توان فقط یک مرکز خرید دانست، بلکه اینجا یک مرکز سبک زندگی است که روی فرهنگ، هنر، مد، موسیقی و غذا تمرکز می نماید. جایی که همواره چیزی برای گفتن و عرضه کردن دارد، چیزی نو که باید آن را کشف کنید. در سفرتان به تورنتو حتماً از این دنیای ناشناخته ها تماشا کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Avenue Rd55 , Toronto, ON M5R 3L2, Canada

ساعات کاری: 10AM-6PM

14169688680+

وب سایت:yorkvillevillage.com

چایناتَون (چاینا تاون)

چایناتاون (Chinatown) تورنتو، یکی از بزرگترین چایناتاون‌های واقع در آمریکای شمالی است که تاریخچه آن به اواخر دهه 1870 میلادی باز می‌گردد. این محله رنگارنگ و زیبا، یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر است که می‌توانید با قدم زدن در ردیف مغازه‌ها، رستوران‌ها و بازارهای شلوغ آن، در فضای شهرهای آسیای شرقی غوطه‌ور شوید.

تورنتو یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای دنیاست و فرهنگ های زیادی در شکل گیری خیابان ها، محله ها و یا حتی سبک آشپزی مردم این کشور نقش داشته اند. یکی از جالب ترین محله هایی که باید در تورنتو به کشف آن بپردازید، محله چایناتون است. با قدم زدن در ردیف مغازه ها، رستوران ها، کیوسک های اغذیه فروشی و بازارهای شلوغ و پر رفت و آمد، به یکباره در حال و هوای شهرهای آسیای شرقی غوطه ور می شوید. کشف این محله حتی برای بومی های تورنتو هم جذابیت های خاص خود را دارد. چایناتون تورنتو یکی از بزرگ ترین چایناتون های واقع در آمریکای شمالی است که تاریخچه تأسیس آن به اواخر دهه 1870 میلادی باز می شود. اولین کسب و کار چینی که در تورنتو آغاز به کار کرد و در واقع باعث شکل گیری چایناتون امروزی شد، یک خشک شویی بود. در فواصل سالهای 1800 تا 1900 میلادی، کسب و کارهای بیشتری در خیابان های الیزابت، کویین و دانداس آغاز به کار کردند. هم اکنون این محله یکی از زیباترین و رنگی ترین نقاط شهر است. برترین راه لذت بردن از این محله این است که با پای پیاده به آنجا بروید. این محله در نزدیکی گالری هنری اونتاریو هم واقع شده است و می توانید هم زمان با بازدید از این محله، از این موزه زیبا هم تماشا کنید. غیر ممکن است که به این محله بروید و از هزاران غذا فروشی رنگ به رنگی که در آن هست، چیزی نخرید. بی شمار غذای چینی و آسیایی در این رستوران ها به فروش می رسند. بهتر است که پیاده بچرخید، منوها را نگاه کنید تا غذای باب میلتان را پیدا کنید. ممکن است این محله آن قدر شلوغ باشد که به سختی در آن راه بروید، اما سعی کنید از این مسئله بهره ببرید و از تماشای هر مغازه نهایت لذت را ببرید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Neighbourhood in Toronto, Canada

شبکه زیرزمینی پَث (PATH)

شبکه زیرزمینی PATH، بزرگترین مرکز خرید واقع در زیرزمین در کل دنیاست که به طول 30 کیلومتر امتداد دارد. این مسیر زیرزمینی به ساکنان تورنتو امکان می‌دهد تا در هوای سرد زمستان یا رطوبت هوای تابستان، بدون دغدغه به خرید بپردازند و به مهمترین مراکز و جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشند.

اقلیم سرد کشور کانادا، درجه هوایی که گاهاً و در فصول سرد سال به منفی 50 درجه می رسد و بارش های سنگین باران و برف در این کشور، دولت کانادا را بر آن داشت که چاره ای بیندیشد. چاره این بود که یک مسیر پیاده روی زیرزمینی تأسیس شد که به طول 30 کیلومتر و محل قرارگیری بی شمار فروشگاه و مراکز خدماتی و رفاهی بود. طبق آمار جهانی گینس، اینجا بزرگ ترین مرکز خرید واقع در زیرزمین در کل دنیاست. این مسیر زیرزمینی به مردم کانادا این امکان را داد که در هوای سرد زمستان یا رطوبت هوای تابستان، بدون دغدغه به خرید بپردازند و یا به وسیله این مسیر به مهمترین مراکز و جاذبه های شهر دسترسی داشته باشند. بیش از 50 نقطه و ساختمان مهم شهر به وسیله این مسیر زیرزمینی به هم مرتبط می شوند که از میان آنها می توان به CN Tower، The Hockey Hall of Fame و The Air Canada Center اشاره نمود. اینجا یکی از رقبای پاساژ بزرگ West Edmonton است که بیش از 500 نفر پرسنل دارد. اگر قصد خوردن چیزی را دارید، به رستوران Stratus Restaurant سری بزنید و از نمای فوق العاده زیبای آن لذت ببرید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Shopping complex in Toronto

یورک دِیل (Yorkdale)

یورک دیل (Yorkdale) با در بر داشتن بیش از 270 فروشگاه، خانه بزرگترین برندهای لوکس و طراحان پوشاک، زیباترین وسایل دکوری منزل و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در حوزه تکنولوژی در تورنتو است. این مرکز خرید دارای نرم‌افزاری است که اطلاعات مربوط به تخفیف‌ها، آفرهای ویژه و برنامه‌های ویژه را ارائه می‌دهد.

یورک دیل با در بر داشتن بیش از 270 فروشگاه، خانه بزرگ ترین برندهای لوکس و طراحان پوشاک، زیباترین وسایل دکوری منزل و پیشرفته ترین دستگاه ها در حوزه تکنولوژی در تورنتو است. اولین اپل استور کانادا هم در همین برج آغاز به کار کرد. برای جهانگرد هایی که اولین بار است از این مرکز تماشا می نمایند، نرم افزاری وجود دارد که به شرح در رابطه با این مرکز، تخفیف ها و آفرهای ویژه و برنامه های ویژه ای که در طول سال اتفاق می افتند، می پردازد. دسترسی به اینجا به وسیله خطوط مترو بسیار راحت است و تنها 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی پیرسون فاصله دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Dufferin St3401 , North York, ON M6A 2T9, Canada

ساعات کاری: 10AM-9PM

تلفن: 14167893261+

وب سایت: www.yorkdale.com

اسکوئِر وان (Square One)

اسکوئر وان (Square One)، بزرگترین مرکز خرید استان اونتاریو، در مرکز شهر میسیساگا واقع شده است. این مرکز خرید عظیم بیش از 320 فروشگاه، چندین رستوران و مراکز تفریحی دارد که در 362 روز از سال باز هستند. یکی از جاذبه‌های جدید این مرکز، مجتمع غذاخوری The Food District است که انواع غذاهای محلی و فینگرفود را در محیطی مدرن و سنتی ارائه می‌دهد.

به برترین و مهم ترین مرکز مد و فشن، سبک زندگی و تفریح و تفریح خوش آمدید. اینجا مقصد دلخواه علاقمندان به کمال گرایی است که در مرکز میسی ساگا (Mississauga) واقع شده است. به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید استان اونتاریو، این پاساژ بزرگ بیش از 320 فروشگاه، چندین رستوران و غذاخوری و مراکز تفریح و تفریح دارد که در 362 روز از سال باز هستند. وقتی 15 دقیقه از فرودگاه پیرسون فاصله بگیرید، اسکوئر وان را خواهید دید. یک مجتمع غذاخوری جداگانه به نام (The Food Diostrict) به تازگی و در سال 2019 در این مرکز افتتاح شد که انواع غذاهای محلی، فینگرفود و..... را در محیطی با فضایی مدرن و در عین حال سنتی عرضه می نماید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 100 City Centre Dr, Mississauga, ON L5B 2C9, Canada

ساعات کاری: 10AM-9PM

تلفن: 19052797467+

وب سایت: www.shopsquareone.com

دیگر مراکز خرید تورنتو

ون آونیو (Vaughan Mills) یک مرکز خرید بزرگ و محبوب دیگر در تورنتو است که در شهر ون واقع شده است. این مرکز خرید دارای بیش از 200 فروشگاه از برندهای معروف است و گزینه‌های متنوعی برای خرید، غذا خوردن و سرگرمی ارائه می‌دهد. معماری خاص و طراحی زیبای این مرکز آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.

فِرِی مادِر ویلیج (Fairview Mall) یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی و شناخته شده تورنتو است که در منطقه ویلودیل واقع شده است. این مرکز خرید با سابقه بیش از 40 سال، دارای بیش از 200 فروشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، لوازم خانگی، رستوران‌ها و سینما است. فضای دلباز و راحت این مرکز آن را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل کرده است.

پاسِیج (The Promenade) یک مرکز خرید لوکس دیگر در شهر تورنتو است که در منطقه Thornhill واقع شده است. این مرکز خرید میزبان برندهای معتبر و لوکس بسیاری است و فضای مدرن و شیک آن، تجربه‌ای لوکس از خرید را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. علاوه بر فروشگاه‌ها، پاسیج دارای رستوران‌های متنوع و مراکز تفریحی نیز می‌باشد.

سخن پایانی:

تورنتو با داشتن این همه مرکز خرید متنوع و جذاب، بهشتی برای طرفداران خرید محسوب می‌شود. از مراکز خرید لوکس و مدرن گرفته تا محله‌های سنتی و قدیمی، هر سلیقه‌ای در این شهر می‌تواند مورد علاقه خود را پیدا کند. چه طرفدار خرید لباس و اکسسوری باشید، چه به دنبال دکوراسیون منزل یا چه به دنبال تجربه‌ای فرهنگی، تورنتو برای همه چیزی پاسخی دارد. این شهر زیبا به راستی یک بهشت خرید برای گردشگران از سراسر جهان است.

انتشار: 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1403 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 659

به "کاوش در مراکز خرید برتر تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوش در مراکز خرید برتر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید