آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، کندوان تا 2 روز آینده یک طرفه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روزهای آدینه و شنبه از رودهن به آمل، بعلاوه تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و از ساعت 06:00 تا 24:00 دو روز آینده، ممنوع است.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، کندوان تا 2 روز آینده یک طرفه می گردد

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

آخرین شرایط تردد جاده های در شبانه روز گذشته

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2320 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1.0 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.7، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ترافیک سنگین در بعضی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج

وی درباره آخرین شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در جهت رفت و برگشت محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ، بعلاوه آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال نشان می دهد.

محرابی نیا درباره شرایط ترافیکی دیگر جاده های کشور افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج -قزوین محدوده پلیس راه مهر شهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس داریم.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره شرایط جوی جاده ها توضیح داد: در حال حاضر در هیچ یک از جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-تهران با 131 هزار تردد، آزادراه قزوین -کرج با 129 هزار تردد و آزادراه کرج -قزوین با 126 هزار تردد، ثبت شد.

انسداد جاده تهران-امام زاده داود و محورهای شمشک-دیزین و خرم آباد-پل دختر

محرابی نیا درباره آخرین شرایط انسداد جاده های کشور اعلام کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان و محور خرم آباد-پل دختر به علت نبود ایمنی کافی در جهت مسدود است.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: بعلاوه محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر و جاده تهران-امام زاده داود به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی افزود: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار در استان مازندران به علت اجرای عملیات راهداریِ جهت جنوبی در بخش محمودآباد - فریدونکنار، مسدود و تردد از جهت جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

محدودیت های ترافیکی جاده ها تا روز شنبه 9 مهر 1401

تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر امروز پنجشنبه تا ساعت 06:00 روز شنبه 9 مهر در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه ، آدینه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز آدینه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 22:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می گردد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز پنجشنبه بعلاوه از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای آدینه و شنبه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.

در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس تردد انواع موتور سیکلت ، تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 امروز پنجشنبه تا ساعت 24:00 روز آدینه ممنوع است جهت جایگزین محور کاشان-پرزک- سه راهی موته و محور قدیم اصفهان-تهران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2150

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، کندوان تا 2 روز آینده یک طرفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، کندوان تا 2 روز آینده یک طرفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید